vrijdag 31 oktober 2014

I'm back !


 
Hey en welkom op big fashionbook. Zoals de meeste van jullie wel weten had ik al eerder een blog. Ik was 'eventjes' gestopt. -ondertussen ben ik al 15, heb ik een spiegelreflex, is de lay-out anders, is de eerste vakantie van dit jaar alweer voorbij en heb ik gehoord dat ik poliepen heb- Maar goed, hier ben ik dan weer!




Ik zal maar bij het begin beginnen. Ik ben 17 oktober 15 geworden! Ik had een leuke verjaardag met vriendinnen. We hebben de film room 1303 -super saaie niet spannende horror film- gekeken. Ik had van mijn ouders geld gevraagd. Ik was al een tijdje aan het sparen voor een canon en met het verjaardaggeld kon ik eindelijk een canon kopen! 4 dagen daarna had ik dan ook mijn camera; de canon EOS 700D. Papa was zo lief om hem dan meteen op te halen (nog heel erg bedankt papa!).

Zoals jullie zien is de lay-out weer veranderd. Ik heb eigenlijk een geheel nieuw blog, alles is anders en het aantal pageviews is weer op 0. Het voelt nu echt als een nieuwe frisse start en dat vind ik fijn! Ik wil nog wel hier en daar wat kleine aanpassingen doen maar voor nu ben ik er blij mee.

3 november werd ik geopereerd in mijn keel. Ik heb denk ik al een jaar bolletjes in mijn keel maar wist nooit dat het niet normaal was. Achteraf bleken het dus poliepen te zijn. Beetje onhandig allemaal, maar dat komt ook allemaal weer goed. Praten gaat nog een beetje lastig dus video's opnemen kan nog niet helaas! Maar dat komt gauw!

Vanaf nu komen er dus weer reviews, outfits en andere artikelen online! Ik heb er zin in. Hopelijk jullie ook!

Liefs,
Demi