maandag 1 december 2014

December goals


Het is nu eindelijk December, de maand van de gezelligheid, feestdagen en cadeautjes! Ik moet eerlijk toegeven dat ik in november al erg veel zin had in December. Ik weet niet wat het is, maar het is gewoon zo'n fijne en leuke tijd. De tv is overspoelt met gezellige kerstfilms en zoals elk jaar is home alone weer op tv. En geef toe: home alone blijft leuk ondanks dat je hem al 15 keer gezien hebt. Maar nu waar dit artikel echt over gaat, mijn doelen voor december! Ik heb het bij een andere blogger gezien en het leek mij ook wel leuk om mijn lijstje te delen. Het is een lijstje die je maakt met dingen die je graag wil doen in een bepaalde maand. De laatste tijd ben ik sowieso heel erg van de lijstjes maken. Ik besefte me eindelijk dat ik behoorlijk chaotisch ben en lijstjes misschien hielpen niet zo chaotisch te zijn.
 
 
Ik zit nu trouwens tijdens het schrijven voor de openhaard en drink zelfgemaakte witte chocolademelk. Echt een kerstgevoel, haha! De witte chocolade melk is echt geweldig. Mocht je het ook willen proberen, verwarm melk in een pannetje en giet het in een mok. Gooi dan twee/derde tot de helft van een chocolade reep in kleine stukjes in de warme melk en roer dat totdat er geen stukjes chocolade meer in zitten. Eetsmakelijk!

Kamer winterproof maken
Op weheartit zie je alleen maar van die te perfecte kamers met veel kussens, berenvachtje op de grond en kerstlichtjes rondom het bed. Elke keer als ik zo'n foto zie krijg ik de neiging om meteen mijn kamer te verbouwen en winterproof te maken! Ik ben van plan om dat deze maand dus te doen. De kerstlichtjes liggen in ieder geval al klaar!

Starbucks drinken uit een rode beker
In de winter heeft Starbucks altijd super leuke rode bekers. En ja het is echt super common white girl maar ik wil gewoon een keer Starbucks hebben gedronken uit zo'n 'oh zo leuke' beker!

Veel kerstfilms kijken
Zoals ik al zei zijn er in December erg veel kerstfilms te zien op de tv. Kerstfilms vind ik echt super leuk en met name home alone! Ik heb echt zin om al die films te kijken die rond kerst op tv zijn. Ik vind trouwens de laatste home alone zo erg tegenvallen. Home alone een en twee blijven de leukste en grappigste films.

Boek uitlezen
Ik houd echt heel erg van lezen maar toch kom ik er telkens maar niet aan toe om een boek uit te lezen. Ik wil heel graag looking for Alaska van John Green uitlezen. Want daarna wil ik an abundance katherine van John Green gaan lezen. Dat wordt dus nog veel lezen deze maand!

Minimaal 2 blogpost per week plaatsen
Ik wil het bloggen nu echt volhouden. De vorige keren gaf ik op omdat ik het niet redde vanwege de tijd. Daarom heb ik nu eerst maar twee artikel per week en ik kan het daarna altijd nog opbouwen naar misschien wel elke dag een artikel. Maar ik wil niet te hard van stapel lopen.

In a mug recipes filmen
Toen ik de in a mug recipe video van Lifesplash zag, ging ik meteen kijken naar meerdere recepten. Ik heb nu al een deel gefilmd voor de video en ben van plan de video deze maand op YouTube te zetten!

Winter outfit foto's schieten
Outfit foto's maken vind ik het leukste maar het is zo lastig om iemand te vinden wie graag de foto's wil maken. Ik heb wel een statief en mijn camera heeft wel een timer maar alsnog krijg ik dan niet het gewenste resultaat. Winteroutfits vind ik zelf altijd erg leuk om samen te stellen en ben van plan om ondanks dat ik niet een vaste fotograaf heb, outfit foto's te schieten.

Wat zijn jullie December goals?
Liefs,
Demi