maandag 29 december 2014

Netflix ♥


Laten we even eerlijk zijn, ik ben alweer niet mijn afspraken na gegaan. Ik was weer half gestopt met bloggen. Dat komt niet omdat ik het oh zo druk had met school. Mijn verslaving aan een site genaamd Netflix heeft ongeveer al mijn uren gevuld na school. Om mijn dat te bevestigen: ik vertelde een vriendin (hallo Merle als je dit leest) dat licht stralen in een punt samen kwamen voor mijn 'netflix' en dat ik daarom niet scherp zie. Ik bedoelde dus mijn netvlies, achja het zou er wel aan hebben gelegen dat ik moe was.


In mijn vorige artikel vertelde ik al dat ik graag veel (kerst) films wou gaan kijken deze maand. Die kan ik in ieder geval al afstrepen van het lijstje. Ik heb erg veel films gekeken in de tijd dat ik eigenlijk zou moeten bloggen. Ik heb erg veel leuke films gekeken trouwens! Eind december zou ik een lijstje plaatsen met de films die ik gekeken heb.

Maar de reden waarom ik besloten had om netflix te nemen was omdat ik graag Pretty Little Liars verder wou kijken. Ik keek het altijd op popcorn time maar omdat dat eigenlijk illegaal is besloot ik om ervoor te betalen. Ik was midden in seizoen twee en ondertussen ben ik al in seizoen 4 aflevering 21. Ik vind het zo spannend dat ik zo snel door de afleveringen heen ga.

Welke series kijken jullie? Ik moet nog ongeveer 1 seizoen en omdat ik nu vakantie heb ga ik er van uit dat ik er zo door heen ben. Na PLL wil ik graag een andere serie volgen maar ben er nog niet helemaal uit welke serie ik graag wil volgen!
 
Liefs,
Demi