vrijdag 9 januari 2015

Haul | Zara, Monki, Tally weijl


Heey! Laatst was ik in Utrecht en heb daar wat dingetjes gekocht. Ik hou trouwens steeds meer van Utrecht -ik hield al heel veel van Utrecht maar bij elk bezoek steeds iets meer- en kom er de laatste tijd best vaak. Ik heb me een keer ingehouden met make-up en verzorgingsproducten kopen en kleding gekocht. Lees verder om te zien wat ik allemaal gekocht heb!


 
ZARA
Er is erg veel sale bij Zara. Ik had een paar simpele shirts nodig en ben goed geslaagd. De tafel leek trouwens wel op een tafel uit de Primark. Er lag een berg met allemaal verschillende shirts en daar moest je maar je maat tussen vinden. Uiteindelijk vond ik 3 leuke shirts die ik meenam.
Ik merk dat ik een beetje obsessed raak met streepjes truien/shirts/tops. Elke keer als ik een shirt met streepjes zie wil ik hem kopen ook al lijkt dat shirt op een ander streepjes shirt die ik al heb. Maar deze waren anders, ze hebben namelijk een v-hals en dat heb ik niet veel. Ik vind shirts en sweaters met een V-hals echt heel mooi.

Ook nam ik een simpele witte mee met daarop een tekst. Ik vind dat altijd erg leuk staan. Simpel, maar niet saai. Het is trouwens wel een heel groot shirt, maar wanneer ik hem in mijn broek doe en de mouwtjes omvouw zit hij goed.

SIRADO
Eerst was ik totaal niet van de sieraden omdat het allemaal toch maar in de weg zat. Maar toen ik merkte dat het mijn outfit leuker en interessanter maakte begon ik steeds meer sieraden te dragen. Ik was op zoek naar een subtiele ketting. Ik heb deze met een veertje genomen. Hij staat ook heel erg leuk bij de V-hals shirts die ik gekocht heb. Het is een rosé gouden ketting.

MONKI
De hele herfst wou ik deze sjaal van de Monki. Toen ik hem voor het eerst zag in Utrecht vond ik hem te duur, maar had achteraf zoveel spijt dat ik hem niet gekocht had. De keren daarna was hij telkens uitverkocht! Ik wou hem liever ook niet bestellen op de site want dan betaal je 20 plus 6 euro verzend kosten voor een sjaal. Toevallig, toen we langs de Monki liepen zag ik de sjaal liggen.
Toen heb ik hem wél gekocht.
TALLY WEIJL
Dan iets wat niet erg interessant is, een simpele beige broek. Broeken vinden is erg lastig omdat ik smalle maar ook lange benen heb. Bij de Tally Weijl hebben ze de perfecte pasvorm. Ik koop eigenlijk al mijn broeken bij de Tally Weijl.

Ik heb niet foto's gemaakt waar ik de items aan heb, maar ze komen vast nog wel voorbij in een OOTD.

Liefs,
Demi