maandag 5 januari 2015

Tip: Sale The Bodyshop + review ♥


The Body Shop is helaas niet de goedkoopste winkel. Soms betaal je voor een body butter al 16,- of voor een kleine douchgel 7/8 euro. Gelukkig heeft The Body Shop erg goede sale! Body butters die weggaan voor 8,- en lippenbalsems die voor de helft worden verkocht. Telkens wanneer ik erachter kom dat er sale is bij The Body Shop koop ik wel wat. Als je niet zoveel geld te besteden hebt en toch graag iets van The Body Shop wil kopen, kun je dus het best wachten totdat het in de sale is! Laten we zeggen dat The Body Shop mijn lievelings winkel is, maar alleen wanneer er sale is haha.

Ik was met een groepje youtubers in Arnhem en toen ik het bordje sale in The Body Shop zag staan werd ik even helemaal gek. Het was trouwens echt super leuk met hen, we hebben video's opgenomen en natuurlijk hebben we ook gewinkeld. Maar toen ik dus zag staan dat The Body Shop weer sale had wou ik erg graag naar binnen. Dat gebeurde twee keer die dag. Eerst nam ik een lip butter mee en de tweede keer een cadeauverpakking met drie handcrèmes.

Deze lip butter is erg zoet en ruikt zelfs een beetje naar die snoepjes van 'vroeger'. Misschien worden ze nog steeds verkocht, maar ze waren altijd zó lekker! Ik ben de naam vergeten maar het waren van die moam achtige snoepjes - geweldige uitleg -. Niet alleen de geur is geweldig, die substantie is ook erg fijn. Wanneer je een paar keer over de lip butter gaat, kun je het gemakkelijk op je lippen smeren zonder dat je meteen dikke laag lippenbalsem op hebt. Ik vind hem fijn, maar het is geen wonder voor droge lippen. Het is meer voor wanneer je al zachte lippen hebt en toch even wilt verzorgen.
Ik kocht ook een cadeau set met 3 verschillende handcrèmes. Ik vond het wel eens tijd om mijn handen goed te verzorgen. Ik wil heel graag dat mijn nagels mooier worden en daarvoor heb je ook zachte handen nodig. Toen ik deze set zag staan, wist ik niet zeker of ik hem wel mee moest nemen want wat had ik aan drie handcrèmes? Uiteindelijk bedacht ik me dat het juist wel heel handig was; 1 in mijn tas, 1 in mijn etui voor op school en 1 op mijn make-up tafel. Zo kan ik altijd even snel iets op mijn handen smeren.

De substanties van de drie handcrèmes zijn hetzelfde, en dus ook de werking. Het enigste wat verschilt is dus de geur. Ik vind de substantie fijn, het smeert goed uit en is erg zuinig. Met een klein bolletje kun je beide handen al insmeren. Ze trekken snel in en je hoeft je dus ook niet druk te maken over je vingers die vettig blijven.
 
FROSTED CRANBERRY
 
Ik had een best wel zoete geur verwacht, maar het is juist een heel frisse fruit geur.

GLAZED APPLE
 
Ook dit is weer een hele frisse geur. Het ruikt echt naar appel! Dit is denk ik mijn favoriete geur.

VANILLA BRULLEE

Dit is totaal het tegenovergestelde van de andere twee handcrèmes, deze heeft juist een hele warme geur. Het heeft eigenlijk de typische vanille geur.
 
Love,
Demi