zondag 22 februari 2015

Dairy ♥ Morning Sunshine

Goedemorgen ! Het is de laatste dag van mijn vakantie en dan wordt het weer hard werken op school. Sommige van jullie zullen misschien net vakantie hebben, ik ben jaloers haha! Veel plezier in jullie vakantie. Ik schrijf dit onder het genot van een kopje cappuccino. Natuurlijk eerst foto maken en daarna pas opdrinken, zo cliché. Wat vinden jullie trouwens van mijn blog op dit moment? Gister ben ik tot laat bezig geweest met coderen. Ik heb nu een 'read more button' en een instagram widget in mijn side bar.




Deze vakantie heb ik het boek het grote misschien -looking for Alaska maar dan in het Nederlands- van John Green uitgelezen. Het begin vond ik niet zo leuk, maar toen er 'iets' gebeurde in het verhaal werd het ineens een heel leuk boek. Ik wil geen spoilers geven vandaar dat 'iets'. Ik vind het echt een goed boek! Het gaat over een jongen die naar een college gaat - is het een college?-. Daar leert hij een meisje kennen, genaamd Alaska, en daar word hij verliefd op. Ik heb trouwens altijd bij goede boeken dat ik niet kan stoppen met lezen, dat was bij dit boek ook het geval.

Jammer genoeg heb ik morgen weer school. Ik schrijf dit artikel nog even af en dan begin ik een beetje met leren. Verschrikkelijk om weer concentratie op te brengen voor school. Ik moet altijd weer een beetje wennen om de concentratie vast te houden bij het leren.

Mijn collection 2000 concealer is helaas opgegaan. Een meisje nam hem mee voor mij uit Londen, wat echt super lief was. Ik weet niet of ze mijn blog leest, maar als dat zo is nogmaals heel erg bedankt! Ik vond hem echt heel fijn en de kleur was perfect voor mij. Omdat hij op is gegaan had ik dus een nieuwe concealer nodig. Ik wilde niet zoveel geld uitgeven voor een concealer omdat ik binnenkort naar Amsterdam ga en daarvoor geld wil hebben. Ik heb er een genomen van Essence, cheap en hopelijk ook goed. Er was op dat moment een actie, tweede product voor de helft van de prijs. Daarom nam ik er ook nog een lipgloss erbij.

Deze week komt er geen update over mijn nagels. Ik heb ze namelijk weer heel kort geknipt. Dat had ik eigenlijk moeten doen voordat ik aan trind begon, maar dat heb ik niet gedaan. Daardoor waren de 'uiteinden' van mijn nagel heel erg beschadigd. De update komt nu dus een weekje later!


Liefs,
Demi