zondag 1 februari 2015

Eindelijk weekend♥


Ik vond het wel tijd om even een persoonlijke post te schrijven. Ik ga niet zeuren hoor, gewoon even bijpraten over wat er zoal gebeurt in mijn oh-zo niet interessante leven. Ik heb best twee drukke dagen achter de rug en heb eindelijk weekend. Volgende week is het gelukkig weer wat rustiger en ben van plan om veel te bloggen. Pak een glas thee en een koekje en lees verder over dat ik niet zeker weet wat ik met mijn YouTube kanaal moet doen (lees: stoppen), dat het sneeuwt en ik een gitaar wil kopen.

Vandaag was ik erg opgelucht, ik had een drukke week achter de rug en had eindelijk weekend. S 'middags wouden ik en een vriendin foto's maken in de sneeuw. Alleen beetje jammer dat de sneeuw alweer gesmolten was. Toen ik thuis was pakte ik meteen mijn laptop en een kop thee. Toen het half elf s 'avonds was vroeg ik me af waarom ik blogs zat te lezen in plaats van zelf een blog te schrijven. Ik had best wel zin om gewoon even te praten.

Als eerste wil ik zo graag een gitaar! Als jullie me al langer volgen weten jullie dat ik erg van acoustische muziek houd. En het lijkt me zo gaaf om gitaar te kunnen spelen. Ik vind het sowieso erg leuk om muzikaal bezig te zijn. Ik heb al een keyboard en als ik bij opa en oma ben speel ik ook vaak op hun piano. Ik heb mijn keyboard trouwens op marktplaats gezet, omdat ik er de laatste tijd niet meer zoveel op speel. En ik wil het geld dat ik krijg voor het keyboard gebruiken om een gitaar te kopen. Iemand nog tips waar je een niet al te slechte gitaar  kunt kopen en niet te duur?

Het sneeuwt nu buiten en alles is nog zo mooi wit! Morgen ga ik foto's maken met een vriendin en hoop dat dan er nog steeds sneeuw ligt. Dat zou perfect zijn, maar Nederland kennende is het morgen alleen nog maar vieze bruine sneeuw.

Zoals jullie wel weten heb ik ook een YouTube kanaal. Ik weet alleen niet wat ik ermee wil. Ik vind het de laatste maanden steeds minder leuk. Ik weet niet waardoor het komt, maar bloggen vind ik een stuk leuker. Bloggen is denk ik zoveel makkelijker, ik ga zitten met een kop chocolade melk en begin met typen. Maar aan de ene kant kun je sommige dingen beter doen in een video. Ik denk dat ik YouTube er naast wil doen. Als kleine toevoeging aan mijn blog. Niet wekelijks uploaden, maar 1 keer in de maand. Soms meer, soms minder.


Liefs,
Demii