woensdag 18 februari 2015

Trind Perfect Cuticle & Nail + before foto's

De kou heeft mijn nagels en nagelriemen niet veel goed gedaan. Ze zijn kurkdroog en zitten vol velletjes, die ik er vervolgens weer aftrek. En dat maakt het alleen maar erger. Ik had Lush Lemony Flutter al, maar gebruikte hem af en toe. Ik besloot Trind te kopen om vanaf nu volop mijn nagels en nagelriemen te verzorgen zodat ze er -hopelijk- beter uit komen te zien. Trind is best wel een investering. Mocht je dus overwegen om Trind te kopen, is het handig om te weten of het wel echt werkt. Daarom doe ik elke week een update met hoe mijn nagels er op dat moment uit zien (het is een treatment van 2 weken).


Ik heb mijn Trind potjes besteld op bol.com. Ik wilde eerst de set kopen met alleen de nail repair en de nail balsem voor € 19,99. Maar omdat bol.com pas gratis verzend vanaf 20,- euro kom je op een totaal bedrag van € 21,98. De set die ik besteld heb was € 23,99 je hebt dan voor twee euro meer een extra potje.
 
De bedoeling van Trind is dat je elke dag de cuticle balsem, nail balsem en de nail repair opnieuw op je nagels doet. Dus je haalt elke dag de oude 'laag' van je nagels met nagellakremover en volgt weer precies de zelfde stappen die je de vorige dag volgde. Zoals ik al zei is het een treatment van 2 weken lang en dat kan soms wat langer zijn, ligt eraan hoe slecht je nagels er aan toe waren. 
 
♥ Als eerst breng je een laagje cuticle balsem op je nagelriemen. Laat dit twee minuten in trekken en masseer dat vervolgens in je nagelriemen.
♥ Daarna breng je een laagje nail balsem -breng het precies zo aan als hoe je nagellak zou aanbrengen- op je nagel. Het hoeft niet netjes want na twee minuten in laten trekken, masseer je dit ook weer in.
♥ Als laatste stap breng je de Nail Repair aan. Deze moet je niet inmasseren, de Nail Repair droogt op als een nagellak.
 
Deze stappen herhaal je elke dag, maar vergeet dan niet de Nail repair er af te halen met nagellak remover voor je de stappen herhaalt.
Omdat mijn nagelriemen niet om aan te zien waren, gebruik ik Lemony Flutter van Lush naast Trind. Ik gebruik lemony flutter één keer per week. Dan verzorg ik mijn nagels extra goed. Ik breng Lemony Flutter aan na de 3 stappen van Trind. Ik laat het even zitten en masseer het daarna in. Ik gebruik, wanneer mijn nagels nog zacht en vettig zijn van de Lemony Flutter, een bokkepootje om mijn nagelriemen voorzichtig naar achter te drukken.
 
Schrik niet van de foto's, mijn nagels/nagelriemen zien er verschrikkelijk uit. Haha.
-dit waren mijn nagels voor de treatment, ik heb er hier nog niks op gedaan-
 
 Liefs,
Demi