woensdag 18 maart 2015

Amsterdam♥

Afgelopen zaterdag ben ik samen met een vriendin naar Amsterdam geweest. Ik had al een hele hoop in mijn hoofd van wat ik graag wilde kopen, en moet eerlijk zeggen dat ik goed geslaagd ben! Amsterdam vind ik zelf eigenlijk té groot en té druk. Maar de winkels die ze daar hebben zijn wel erg leuk. Amsterdam heeft een aantal winkels die je, zover ik weet, verder niet in andere steden in Nederland hebt. Meteen in de trein al kwam mijn "chaotischheid" weer te voor schijn, haha! Dat vertel ik wel later in dit artikel.
Amsterdam is best ver weg vanaf waar ik woon, het is ongeveer twee uur en een kwartier met de trein. Toen we aangekomen waren in Amsterdam waren we opgelucht dat we er waren en ik pakte alvast mijn treinkaartje, om uit te checken. Ik weet niet waar het mis ging maar toen we buiten de trein waren was mijn kaartje ineens weg. Omdat zulke dingen mij altijd gebeuren keek ik eerst even rustig in mijn tas of ik hem niet daar in had gedaan, maar in mijn tas zat hij niet. Gelukkig zat er een hele lieve jongen naast ons die het kaartje van mij gevonden had en mij aan het zoeken was om hem terug te geven. Ik had me zo schuldig gevoeld als de trein was weggereden en hij niet in de trein zat omdat hij het kaartje aan mij terug wilde geven. Gelukkig reed de trein niet weg, en had ik mijn kaartje weer.

Ik ben erg goed geslaagd! En ben erg blij met de dingen die ik heb gekocht. Binnenkort komt daar een shoplog van, dus mocht je benieuwd zijn naar de dingen die ik heb gekocht dan moet je mijn blog even in de gaten houden. Ik vind Amsterdam trouwens echt een hele mooie stad met leuke winkels, maar toch ga ik liever naar Utrecht. Daar is het iets minder druk. Jammer genoeg zit er geen brandy melville, subdued of forever 21 in Utrecht. Verder heb ik wel een erg leuke dag gehad in Amsterdam.
Liefs,
Demi