donderdag 20 november 2014

Ziek zijn !

 
Twee weken ben ik geopereerd en voelde me daarna niet fit genoeg om naar school te gaan. Ik ben een week thuis gebleven van school en ik denk dat iedereen het wel kent. Het lijkt zo fijn om thuis te zitten, beetje niks doen. Maar na een dag teleshop en Dora kijken ben je het wel zat. Ziek zijn is zo saai!


 






Kleed je warm aan en maak een fort van kussens en dekens. Het klinkt heel stom maar het is geweldig om in te liggen en een leuk boek te lezen! Nu je toch alle tijd van de wereld hebt kun je misschien je favoriete boek uitlezen. Ik heb happy life van Mascha eindelijk verder gelezen, ik stelde het alsmaar uit omdat ik liever YouTube video's keek. Maar lezen is geweldig om je tijd te verdoen en misschien val je daarna ook wel even in slaap. Ik vind Mascha's boek trouwens ontzettend leerzaam. Mascha is een geweldige positieve blogger/youtuber en er is veel om van haar te leren. Haar boek staat vol met tips maar ze verteld ook haar eigen ervaring en dat is leuk om te lezen !

Als je niet zo van lezen houd kun je natuurlijk series kijken of YouTube video's kijken. Misschien niet het beste voor je wanneer je je ziek voelt maar wel erg leuk.

Drink thee! Laat de cola staan -waar je waarschijnlijk toch geen zin in hebt wanneer je ziek bent, maar goed haha!- en drink lekker warme thee. Thee is erg lekker maar het is ook nog eens goed voor je! Wanneer je keelpijn hebt kun je er ook honing in doen, dat verzacht een beetje. Omdat de mok lekker warm is kun je ook nog eens je handen opwarmen.

Even iets anders, ik heb laatst de clinique dramatically different moisturizing lotion + gekocht. Het deed pijn in mijn portemonnee maar ik vind het tot nu toe een goeie aankoop! Ik wil er nog een review over schrijven maar dan wil ik wel het product wat langer gebruiken zodat ik zeker weet wat ik ervan vind. Ik heb nu trouwens een geheel andere night routine en morning routine. Ik zit eraan te denken om een video te maken daarover, maar het is zo lastig om te filmen. Het lijkt erg makkelijk maar omdat het best veel tijd in beslag neemt kan ik niet zomaar even filmen voordat ik naar school ga. Dus ik kan het het beste filmen in het weekend, of pas in de vakantie!

Loves,
Demi