vrijdag 2 januari 2015

Nieuwe schoenen!♥

 
Hey! Ik droeg eigenlijk alleen nog maar mijn witte All Stars en aangezien het nu winter is werd het tijd voor een paar nieuwe schoenen. Veel meiden zijn helemaal gek op schoenen en kunnen niet stoppen met kopen van nieuwe schoenen. Ik koop liever kleding en draag er wel witte All Stars onder want ja, die staan toch wel overal bij. Toch vond ik dat het tijd was voor een paar erbij. Ik wou graag winterse schoenen aangezien witte All Stars erg zomers zijn. Na lang twijfelen over wat ik graag wou, nam ik bordeaux rode puma's mee naar huis.

Ik wist niet wat van schoenen ik wilde. In Enschede hebben ze een grote sneakerzaak 'go-britain' en mijn ouders en ik besloten daar heen te gaan. Ik was er al eens eerder geweest om sneakers te halen en vond het personeel erg behulpzaam, deze keer trouwens weer. Maar de schoenen vielen me erg tegen. Niet omdat ze weinig keus hadden (ze hebben misschien wel 200 verschillende schoenen daar staan) maar omdat ik zo kieskeurig ben. Ik was eigenlijk opzoek naar bordeaux rode nikes maar die hadden ze helaas niet.

Toen ik verder keek kwam ik bordeaux rode puma's tegen. Echter, geen nikes. Toen ik ze aan deed was ik meteen verliefd. Ik vond de kleur zo mooi! Jammer genoeg waren ze er niet meer in mijn maat. Maar bij de men at work hadden ze ze gelukkig wel en daar heb ik ze dus uit eindelijk gekocht.

Ik wilde dus sportieve schoenen omdat ik Uggs heb en die zijn -laten we het zachtjes uitdrukken- wat minder sportief. Deze schoenen zijn echt precies wat ik zocht. Ze zijn sportief en bordeaux rood. Dat vind ik een erg mooie kleur voor kleding en ook voor schoenen.

Liefs,
Demi